wtorek, 15 października 2013

Środek przeciwbólowy

Wczoraj odkryłam dobry środek przeciwbólowy przy miesiączce - basen i pływanie. Wielokrotnie koleżanki mówiły mi żebym poszła pływać, a nie łykać przeciwbólowe, a że pływać nie umiałam to jadłam tabletki. Teraz postaram się to zmienić. Zawsze wydawało mi się to niekomfortowe, ale że kasa została zapłacona to poszłam i nie żałuję, że poszłam. Poszłam z nastawieniem, że nie biorę tabletki, a jak będzie bardzo bolało to po prostu wyjdę z wody i wezmę tabletkę przeciwbólową. Obyło się bez jakiejkolwiek tabletki, a brzuch nie bolał, a basen okazał się najlepszym lekarstwem.
Wracając do nauki pływania to idzie coraz lepiej, na swoim koncie mam 20 przepłyniętych basenów z deską, już nie ma tego strachu co było na początku.
Tekst dnia instruktora:
" Moi drodzy Państwo. Musicie zapamiętać jedną ważną rzecz w basenie, że deska jest Waszą jedyną i ostatnią deską ratunku, od Was zależy co będziecie z nią robić"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz