poniedziałek, 7 października 2013

Kurs nauki pływania

Postanowiłam coś zmienić w swoim życiu, nauczyć się czegoś nowego. Szukałam pomysłów, widząc plakaty na słupach informacjach o nauce pływania, tak sobie pomyślałam, że może czas do tego wrócić pomimo przeżyć traumatycznych z podstawówki. Będę to pamiętać do końca życia jak zostaliśmy na siłę wrzucani do dużego basenu, krztuszą się wodą. Na tym skończyło się chodzenie na pływalnię i nie chciałam nigdy wracać. Jednak teraz odważyłam się. Dzisiaj pierwsze zajęcia, mam nadzieję, że będą zachęcające, a nie powrót do przeszłości.

2 komentarze:

  1. Warto przełamywać jakieś swoje słabości, po paru lekcjach będziesz na pewno zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam w planach iść na kurs pływania :) Bo na razie umiem pływać tylko na plecach, a na głęboką wodę boję się sama wejść ;)
    A gdzie chodzisz na basen??

    P.S. Możesz wyłączyć weryfikację obrazkową??

    P.S. 2 Jeśli możesz to odpisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń